Мазасыз тұтынудың әлеуметтік-діни аспектілері


Қаралымдар: 39 / PDF жүктеулері: 16

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7255-2024-148-3-312-328

Кілт сөздер:

әлеуметтік аспектілер; діни аспектілер; тұтыну; мазасыз тұтыну; алаңдаушылық
Жүктеп алу PDF файлын жүктеп алу

Аңдатпа

Күнделікті визуалды, есту және сублиминалды хабарларға көбірек ұшырайтын адамдар саналы түрде немесе байқаусызда басқаша әрекет етуге бейім немесе мәжбүр болады. Бұл мінез-құлықтың көпшілігі күнделікті өмірде бейсаналық түрде немесе біздің саналы әрекеттеріміздің нәтижесінде пайда болады. Күнделікті өмірде барлық адамдар өздерінің әртүрлі қажеттіліктеріне немесе жасалған қажеттіліктеріне сәйкес әртүрлі тұтыну мінез-құлықтарын көрсетеді: тамақтан бастап киімге дейін, технологиядан бастап тәуелді заттарға дейін, косметикадан бастап пластикалық хирургияға дейін, тіпті кейде өзін-өзі тұтынуға дейін барып жатады. Тұтынудың бұл көп өлшемді күйлері адамдарды тұтынуға итермелейтін факторларды есепке алғанда неғұрлым түсінікті және түсіндіруге болатын мәселелер. Тұтынушылардың мінез-құлқында белсенді рөл атқаратын алаңдаушылық пен тұтынушылық көңіл-күйді зерттейтін бұл зерттеуде алаңдаушылық пен тұтыну цикліне баса назар аудара отырып, келе жатқан қауіп пен қауіпті қабылдау қарастырылады. Сондай-ақ бұл мақалада «мазасыз тұтынудың» діни аспектілері де қарастырылады

Downloads

Download data is not yet available.

Әдебиеттер тізімі

Adak N. Tüketim kültüründe beslenme: sağlıklı/sağlıksız yiyecekler //İstanbul University Journal of Sociology. – 2020. – Т. 40. – №. 1. – С. 197-218.

Baudrillard J. Consumer Society, (16th Edition), (Translator: Nilgün Tutal, Ferda Keskin), Ayrıntı Publishing, Istanbul, 2021

Çelik A., Ayşe K., The Effect of Consumer Society on Environmental Problems, Harran University, Faculty of Economics and Administrative Sciences Journal, 2020/4(5), pp.1-22

Duman Z., Criticism of Consumer Capitalism and Consumer Culture, Sociology Journal, 2016(33), pp.15-36

Ersoy E., Spectacular and Symbolic Identities Reflected in the “Eye” in the Consumption Mirror, Sociology Conferences, 2014/1 pp.47-74

Ersoy E., Today’s Market System and the Human Crises It Produces, World Economy Development Paradigm: Market and Aftermath, (Edit: Şemseddin Hacıyev), Baku, 2013, pp.148-162

Giddens A., Philip W. Sutton,, Basic Concepts in Sociology, (Translator: Ali Esgin), (1st Edition), Phoenix Publishing, Istanbul, 2014

https://kuran.diyanet.gov.tr/mushaf/kuran-meal-2/fatiha-suresi-1/ayet-1/kuran-yolu-meali-5; 05.08.2024.

Köroğlu Z., Consumer Culture and Religion, Gümüşhane University, Ankara, 2012.

Marshall G., Dictionary of Sociology. (Translators: Osman Akınhay, Derya Kömürcü) Ankara: Science and Art Publications.1999.

Özbey Ali Ulvi., Sociological Reading of Consumer Society from the Perspective of Globalization, International Western Black Sea Journal of Social and Human Sciences, 2018/2(11), pp1-11

Özen A., Sevgi O., Anxiety of Not Being Able to Follow Developments and Market Samples, İzmir Social Sciences Journal, 2020/2(2), pp.92-97

Özsungur F., Seval G.,Social Factors Affecting Consumer Behavior and Family, International Journal of Eurasian Education and Culture, 2016(3), pp. (127-142)

Ritzer G., Enchanting the Disenchanted World, (Trans: Funda Payzın), (1st Edition), Ayrıntı Publishing,, Istanbul, 2000

Şahin, M. Cem, Socio-Cultural Analysis of the Phenomenon of Consumption and Alienation in the Postmodern Period, Religious Studies, 2008/11(31), pp. 173-194

Şahin M., Fear, Anxiety and Anxiety Disorders, Eurasian Journal of Social and Economic Studies, 2019/6(10), pp.117-135

Sakarya A., Abdullah A., İbrahim Taylan Dörtyol, The Past, Present and Future of the Sociology of Consumption, Studies on Marketing Insight, 2020/4(1), pp.1-12

Tourine A., Critique of Modernity, (Translator: Hülya Tufan), (4th Edition), YKY Publishing, Istanbul, 2002

Ustaahmetoğlu E., İsmail T., A Study on the Effect of Attitude, Health Consciousness and Food Safety on Organic Food Purchase Intention, Journal of Economic and Social Research, 2015/11(1), pp197-212

Whalley M., Hardeep K., Living with Anxiety and Worry in the Global Uncertainty Process, 2020

Yanıklar C., A Discussion on the Relationship Between Consumer Culture, Capitalism and Human Needs, Cumhuriyet University, Journal of Social Sciences, 2010/34 (1), pp.25-32

Yanıklar C., Sociology of Consumption, (1st Edition), Birey Publishing, Istanbul, 2006

Yapraklı Tevfik Şükrü, Muhammet Mutlu, “The Effect of Ecological Literacy, Attitude Towards the Environment and Subjective Norms on Environmentally Friendly Consumption Behavior”, Productivity Journal, 2021(1), pp. 61-81.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-10

Журналдың саны

Бөлім

ДІНТАНУ